Handelsvillkor

Allmän information
Juridiskt namn: surisuri
Organisationsform: Enmansföretag
CVR-nr 4149 2252
Adress: Storstrømsvej 42, 6715 Esbjerg N.
E-postadress: [email protected]
Telefonnummer: +45 53 70 97 24

Betalning
Du kan betala med:

Klarna
VISA / Dankort
Mastercard
Mobilbetalning
Viabill betalningslösning

Det är definitivt säkert att handla på surisuri.se
Beloppet dras bara från ditt kort när varan skickas från surisuri.se

Klarna
For at kunne tilbyde Klarnas betalingsmetoder, vil vi muligvis overføre dine personlige oplysninger i form af kontakt- og ordreoplysninger til Klarna, for at Klarna kan vurdere, hvorvidt du er kvalificeret til deres betalingsmetoder, og for at skræddersy disse betalingsmetoder til dig. Dine overførte personlige data bliver behandlet i overensstemmelse med Klarnas egen Databeskyttelsesmeddelelse.

Leverans
surisuri.se skickar varor inom 1-2 arbetsdagar.
Skulle det ske mot förväntningarna att beställda varor inte finns på vårt lager, kommer du att meddelas omedelbart.
Vi erbjuder leverans med shipmondo.com, så du är fri att välja leveransform som passar dina behov och önskemål.
Du kommer att få ett e-postmeddelande med spårningsnummer när varan skickas från vårt lager.
Delivery worldwide
We deliver within EU.
Please contact [email protected] regarding delivery inside EU.

Ångerrätt
Som konsument har du 14-dagars ångerrätt när du handlar på surisuri.dk
Avbokningsperioden löper ut 14 dagar efter den dagen du har tagit emot din vara.
Du måste meddela oss inom 14 dagar efter du har mottagit din vara att du vill avbryta ditt köp.
Meddelandet måste skickas till [email protected]. I ditt meddelande måste du göra det klart för oss att du vill använda dig av din ångerrätt.
Du kan inte ångra genom att helt enkelt vägra att ta emot varan utan att samtidigt meddela oss detta tydligt.

Returnering
Du måste returnera din beställning till oss utan onödigt dröjsmål och senast 14 dagar efter att du har meddelat oss att du vill avbryta ditt köp. Du måste bära de direkta kostnaderna i samband med returförsändelsen av varan. Du bär risken för varan från tidpunkten för du har tagit emot varan.
Varan måste returneras i originalförpackning och utan tecken på att ha varit öppen eller trasig.
Varans skick, när du skickar det retur.
Du är endast ansvarig för försämring av varans värde, vilket beror på annan hantering än vad som är nödvändigt för att bestämma varans natur, egenskaper och hur det fungerar.
Om varan har varit öppen (förpackningen måste vara obruten) anser vi att den är "använd", vilket innebär att du inte kan få tillbaka dina pengar.
Vi anser att öppna (förpackningen måste vara obruten) varor är utan marknadsvärde och därför kommer försämringen att bedömas till 99,99%.
För att få tillbaka hela inköpsbeloppet får varan inte öppnas eller måste vara obruten.

Återbetalning
Om du ångrar ditt köp får du tillbaka det beloppet du har betalat till oss. I händelse av en nedskrivning av varans värde, som du är ansvarig för kommer detta att dras av köpbeloppet.
Om du använder dig av din ångerrätt kommer vi att återbetala alla betalningar som mottagits från dig, inklusive leveranskostnader (men inte extra kostnader på grund av ditt eget val av en annan leveransform än den billigaste formen av standardleverans som vi erbjuder), utan onödigt fördröjning och under alla omständigheter inom 14 dagar från det datum då vi fick meddelande om ditt beslut att säga upp detta avtal. Vi gör en sådan återbetalning med samma betalningsmetod som du använde för den ursprungliga transaktionen, såvida du inte uttryckligen har godkänt något annat.
Vi kan hålla tillbaka återbetalningen tills vi har fått tillbaka varan, såvida du inte tidigare har tillhandahållit dokumentation för att du har returnerat varan.
Om du ångrar köpet måste varan skickas till:
surisuri.dk, Storstrømsvej 35, 6715 Esbjerg N. DK.
Vi tar inte emot paket utan överlämning eller paket som skickas med efterkravsbetalning.

Reklamationsrätt
Konsumenten kan reklamera fel på produkten i upp till 36 månader enligt konsumenttjänstlagen. Detta innebär att du antingen kan byta varan, få pengarna tillbaka eller en sänkning av priset, beroende på den specifika situationen.
Skador på varan till följd av felaktig hantering av kunden täcks inte av reklamationsrätten. Klagomål angående brister måste rapporteras till företagsnamnet inom rimlig tid efter mottagandet av varorna.
Här gäller max. två månader som en rimlig tid, om inte man har kommit överens om något annat.
Vi återbetalar rimliga fraktkostnader.
Om klagomålet är motiverat ersätter vi naturligtvis dina (rimliga) fraktkostnader.

Varan skickas till:
surisuri.dk, Storstrømsvej 42, 6715 Esbjerg N. Danmark

När du returnerar varan, beskriv problemet så detaljerat som möjligt.
Vi tar inte emot paket utan överlämning eller paket som skickas med efterkravsbetalning.

Policy för personuppgifter
På surisuri.dk är din information konfidentiell och behandlas i enlighet med lagstiftning om personuppgifter.
För att du ska kunna ingå ett avtal med oss ​​behöver vi följande information:
Namn, adress, tfn. och e-postadress.
Vi registrerar dina personuppgifter i det syfte att kunna leverera varan till dig.

Villkoren uppdaterades senast i februari 2021.