Leverans & Retur

Leverans & Retur

Leverans inom Danmark 

surisuri.dk skickar varor inom 1-2 arbetsdagar.

Skulle det mot förmodan inträffa att beställda varor inte finns i lager, kommer du omedelbart att få meddelande om detta och vad vi kan göra i frågan – till exempel att återbetala pengarna eller hjälpa dig att hitta en motsvarande vara någon annanstans.

Vi erbjuder leverans med DAO, GLS och Bring, vilket ger dig friheten att välja den leveransmetod som passar dina behov och önskemål.

Vi erbjuder hemleverans eller leverans till utlämningsställe.

Du kommer att få ett mail med spårningsnummer när varan har skickats från vårt lager.

Om du önskar hämta din beställning lokalt i Esbjerg kommer du att få ett mail när din paket är redo för hämtning.

DAO – Utlämningsställe: 29,00 DKK

DAO – Hemleverans: 35,00 DKK

GLS – Utlämningsställe: 29,00 DKK

GLS – Hemleverans till privatperson: 55,00 DKK

GLS – Hemleverans till företag: 45,00 DKK

Lokal hämtning – Esbjerg (gratis)

Ångerrätt Som konsument har du 14 dagars ångerrätt när du handlar hos surisuri.dk Ångerfristen löper ut 14 dagar efter den dag du mottagit din vara. Du måste inom 14 dagar från mottagandet meddela oss att du önskar ångra ditt köp. Meddelandet ska skickas till [email protected]. I ditt meddelande ska du tydligt informera oss om att du önskar utnyttja din ångerrätt. Du kan inte ångra genom att enbart neka mottagande av varan, utan att samtidigt ge oss tydlig information om detta.

Om du inte hämtar ut ditt paket och det därför returneras till oss, kommer vi att dra en avgift på 49,00 DKK från din order.

Retur Du ska skicka tillbaka din order till oss utan onödig fördröjning och senast 14 dagar efter att du har meddelat oss att du vill ångra ditt köp. Du ansvarar för de direkta kostnaderna i samband med returförsändelsen av varan. Du bär ansvaret för varan från tidpunkten för leveransen. Varan ska returneras i originalförpackning och utan tecken på att den har öppnats eller brutits sig genom eventuell försegling.

Vänligen inkludera ordernumret i paketet.

Om du inte hämtar ut ditt paket och det därför returneras till oss, kommer vi att dra en avgift på 49,00 DKK från din order.

Du hittar returformuläret längst ner på sidan.

Varans skick när du skickar tillbaka den Du ansvarar endast för eventuell värdeminskning av varan som beror på annan hantering än vad som är nödvändigt för att fastställa varans art, egenskaper och funktionssätt.

Om varan har öppnats (brott på försegling) betraktar vi den som "använd", vilket innebär att du vid ånger av köpet inte kan få tillbaka köpesbeloppet.

Vi anser öppnade (brott på försegling) varor som saknar handelsvärde och därför kommer värdeminskningen att bedömas som 99,99 %. För att få tillbaka hela köpesbeloppet får det därför inte finnas någon öppning eller brytning av förseglingen på varan.

Återbetalning av köpesbeloppet Om du ångrar ditt köp får du tillbaka det belopp du har betalat till oss. Vid en eventuell värdeminskning, som du ansvarar för, dras denna summa från köpesbeloppet.

Om du utnyttjar din ångerrätt kommer vi att återbetala alla betalningar som vi har mottagit från dig, dock inte leveranskostnaderna, utan onödig fördröjning och i alla fall senast 14 dagar från den dag då vi har mottagit meddelandet om din beslut att ångra avtalet. Vi kommer att genomföra återbetalningen med samma betalningsmetod som du använde vid den ursprungliga transaktionen, om inte annat överenskommits.

Vi kan hålla tillbaka återbetalningen tills vi har mottagit varan tillbaka, om du inte innan dess har lagt fram bevis på att du har returnerat den.

Om du ångrar köpet, ska varan skickas till: surisuri ApS Storstrømsvej 42 6715 Esbjerg N

Vi accepterar varken paketer som skickas utan utdelning eller paketer som skickas mot postförskott.

Observera att DAO inte levererar till företag, så returpaket kan inte skickas tillbaka med DAO. Därför måste GLS företag eller PostNord företag användas.

Fyll i returformuläret. Detta bifogas i paketet eller skickas via e-post till [email protected].